Dag 11- West Palm Beach

13 februari 2018 - West Palm Beach, Florida, Verenigde Staten

Het is vandaag de dag dat we het partyhostel verlaten. Dus even geen party meer en dat betekent dat we alles op ons dooie gemakje doen vandaag.

Voor het ontbijt stond er weer wafel op het menu. Met moeite een halve weg gekregen. We hadden nog fruit. Daar maar een gedeelte van gegeten. Het bakje was al een aantal dagen in ons bezit, waardoor het al een klein beetje aan het gisten was. Laatste dagen genoeg alcohol geconsumeerd dus om nou zelf prison alcohol te gaan maken..

Spullen in de tassen gepropt en toen wachten, wachten en nog eens wachten. Tanden moeten nog gepoetst worden maar laat nou net de schoonmaakster druk aan het werk zijn.Steeds maar om het hoekje kijken of ze al weg was.

Uiteindelijk is het gelukt en zijn we in het zonnetje begonnen aan weer een mooi verhaal voor de blog. Na het uploaden van de foto’s de rest maar binnen gedaan. Buiten toch wel warm en met de zon op het beeldscherm ook wel lastig. Luxeprobleem.

Uitchecken en de Nissan op zijn staart getrapt. Op naar West Palm Beach. Onderweg kwamen in de buurt van Fort Lauderdale. Besloten daar door heen te rijden. Niet veel bijzonders gezien dus de route weer opgepakt.

In West Palm Beach de auto geparkeerd. We liepen in de Financial district. Je raad het al, vooral veel banken en andere kantoorgebouwen. Niet echt zin om verder te zoeken dus maar weer terug gelopen naar de auto.

Van op je gemakje niks doen krijg je honger. Inmiddels is het ook weer bijna 15:00. Een korte stop bij Chick-fil-A voor een burgertje.

Ingecheckt bij het hotel. Wat een luxe. Mega bed, eigen douche en wc en ons favoriet: koffieapparaatje.

Even aan het zwembad gezeten om contact te zoeken met het verre koude Nederland. Altijd fijn om een beetje te filosoferen met de familie. De voetjes even omhoog en een lekkere douche en dan is het inmiddels tijd om de nodige calorieën naar binnen te werken. Via onze vriend Google neergestreken bij BJ’s Restaurant & Brewhouse.

Na de kaart van 40 pagina’s te hebben bestudeerd zijn we tot een bestelling gekomen.Heerlijk gegeten en er paste ook nog een toetje bij.

Eenmaal neergestreken in op het grote bed realiseer je je ineens dat je iets mist. Hier hoefden we niet lang over na te denken: we missen Alexander Marcus. Er zit niets anders op dan nog even zijn grootste hits te draaien en dan heerlijk te gaan slapen.