Dag 15: Orlando-Amsterdam

17 februari 2018 - Orlando Sanford International Airport, Verenigde Staten

Voor de laatste keer (voorlopig, dan)... Good morning Florida. Om 7 uur gaat het wekkertje. Bah wat vroeg. Even douchen, ontbijten en de auto leeghalen. Besloten onze koelbox in het hotel achter te laten. Netjes een 'sorry voor de teringzooi' briefje en wat extra fooi er bij. Nog 1 keer de kamer door of we echt alles mee hebben.

Huurauto
Het is ook tijd om afscheid het nemen van de Nissan. We rijden hem (jaja zonder schade!) naar de parkeerplaats van Alamo. Er kwam meteen iemand om de barcode te scannen en de kilometerstand op de nemen. Blijkbaar heb ik een Duitse kop, want ik kreeg het bonnetje in het Duits. Maar 1106 mile gereden, minder dan de helft van vorige jaren. Bevalt ons eigenlijk wel.

Wachten, wachten, nog ff wachten
Gisteravond hebben we al online ingecheckt, maar voor de zekerheid hier ook nog maar eens doen. Helaas niet meer van stoelen kunnen wisselend dus op hoop van zegen dat er geen moddervette Amerikaan naast ons zit. Boardingpass geprint en ook dit keer mag Elise weer Mr. zijn. Je zou zeggen dat het een teken is. Bagage kunnen we nog niet kwijt dus zoeken een fijn plekje om ons nog een kleine 6 uurtjes te kunnen vermaken tot onze vlucht naar Atlanta en daarna Amsterdam. PFFFFF

Tot morgen!!!

1. Margreet:
    17 februari 2018
    Nou meiden twas weer een heel avontuur,leuke verjalen weer hoor en welkom in t best wel koude nederland😬