Dag 11: Nashville

16 april 2022 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

De kater komt later. Nou nee hoor... die is er gelijk al. Super taai stappen we rond 10 uit bed. We bestellen een bagel en een koffie via Uber Eats. De 1 duikt weer in bed en de ander doet een videobelletje met het thuisfront. Einde middag even douchen en dan maken we ons klaar om weer de stad in te gaan. We rijden eerst naar restaurant The Row om een bodempje te leggen. Hebben wel geleerd van gisteren.

Nachtleven
De eerste bar die we aan doen is AJ good time bar, oftewel de bar van Alan Jackson. We gaan naar de rooftop en doen 1 drankje. Om in de sfeer van bars van country zangers te blijven gaan we naar Kid Rocks Big Ass Honky Tonk. Vanaf boven kunnen we lekker naar buiten kijken en vooral mensen kijken. Dan op naar The Valentine. Hier is het niet al te druk. Er speelt een bandje, maar die heeft nogal moeite met het verzoeknummer "Need You Now" van Lady Antebellum. Heerlijk om te kijken naar 3 mannen die heel ongemakkelijk hun uiterste best proberen te doen. We besluiten een vette hap te halen en dan nog een keer naar de Lucky Bastard Saloon te gaan. Ook daar speelt een goede band. Als de band klaar is gaan we nog even beneden kijken. We hangen een beetje aan de statafel en ondertussen valt Elise als een blok voor een koddig Mexicaans boksmannetje op tv: Isaac Cruz. Helemaal blij wanneer hij ook nog wint.

Even later komt Andre (gisteren ontmoet) binnen en zegt dat hij en zijn buddy's in het café en naast zijn en nodigt ons uit mee te komen. Nou vooruit dan maar. We lopen binnen bij The Stage. Het is daar goed druk. We gaan naar boven naar de rooftop. Daar komen we ook Kassie, Nef en het stelletje tegen. Het stelletje gaat met 5 minuten naar huis omdat meneertje niet meer op de benen kan staan. We doen een paar drankjes op het dakterras en gaan dan binnen met de voetjes van de vloer. Troy Woods speelt cover nummers van verschillende genres. Rond half 3 gaan de lichten uit en worden we verzocht om naar beneden te gaan. Daar doen we nog een laatste drankje en dan worden we definitief naar buiten gebonjourd.  We nemen afscheid van onze danspartners en gaan terug naar het hostel. Night night.